dionea

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

''Drahý, príde ku nám na kávu kamoš z netu.''

alebo o stretnutiach s virtuálnymi priateľmi :)
"Drahý, jeden kamarát z netu sa ku nám pozval na kávu."
"Čože? to nemyslíš vážne a ty si mu povedala, že môže prísť?"
"Má tu jednu zákazku, tak sa chcel zastaviť, to je Jojo, normálny chalan a šťastne zadaný, neboj sa miláčik, už som ti o ňom rozprávala."
"Ja ho tu nechcem vidieť ani náhodou, čo ak je to nejaký zlodej či masový vrah? Čo si sa zblázdnila? Ako mu môžeš veriť?"
"To je pravda macko, nemusí ku nám domov, navrhnem mu nejakú kaviareň...tak poď na to stretnutie so mnou."
"Nepôjdem, rob si čo chceš."

     
S virtuálnymi vzťahmi je to naozaj dosť komplikované. Keď sa s niekým zoznámite, nikdy nemáte istotu, či Vás ten na druhej strane neklame, nemáte žiadne záruky. A potom, zoznámenie s niekym iným opačného pohlavia môže byť problémom aj pre Vášho partnera, a to už ani nehovoriac o osobných stretnutiach s relatívne neznámymi ľuďmi.
      Predstavte si, že si s niekým píšete dlhšie obdobie. A že tomu človeku dôverujete a považujete ho za priateľa. Boli by ste ochotní stretnúť sa s ním? po akom čase? Alebo je lepšie, ak virtuálne vzťahy zostávajú na strane virtuality? Kedy je vhodné s niekým sa stretnúť a prečo by sme to ne/mali urobiť?
      Je zvláštne, že cez internet si ľudia dokážu povedať aj veci, ktoré by v rozhovore zoči voči nedokázali vysloviť bez pocitu hanby. Akoby upriamený pohľad toho druhého súdil skôr, ako niečo vyslovíme, a preto skôr mlčíme alebo hľadáme vhodný spôsob, ako niečo povedať alebo to nakoniec vzdáme a radšej si svoje muky necháme pre seba. A tak sa virutálne vzťahy budujú na zvláštnom stupni dôvernosti, ktorá môže byť nepekne pošliapaná v priebehu pár okamihov, ak by napr. muž prezradil, že je v skutočnosti ženou alebo sa dôveryhodný človek prejavil ako zradca či niekto, kto sa Vám dokonca vyhráža potupou a prezradením vašich najväčších tajomstiev. Človek udržiavajúci virtuálne vzťahy je v podstate veľmi odvážny alebo ak chcete hazardne konajúci, ktorý sa vystavuje mnohým nebezpečenstvám, ak sa niekomu na nete zdôveruje s čímkoľvek.

      Premýšľali ste už nad tým, prečo sa ľudia zoznamujú? prečo toľko riskujú, riskujú vôbec niečo? a prečo sa to dnes robí v takom veľkom množstve, aj keď skôr anonymne? Čo je impluzom pre osobné stretnutie a či je nápad stretnúť sa v poriadku alebo nie? Nebáli by ste sa s niekym takto stretnúť, a ak ste to už urobili, aké s tým máte skúsenosti?


zvedavá dia :)

predchádzajúce články tejto témy

    

O slobode vo vzťahu mužov a žien | stály odkaz

Komentáre

  1. dobre, dobre, ale
    tak sla si na to stretnutie, ci nie? :)
    publikované: 13.08.2007 16:50:08 | autor: TPnetopier (e-mail, web, autorizovaný)
  2. :D ja sa pýtam Vás, teda aj teba Típí
    viem, že si sa už s chalanmi stretol, ja mám za sebou dve stretnutia ;) ale to už bolo dávnejšie...
    publikované: 13.08.2007 16:52:14 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  3. nuz tak vidis
    moju odpoved uz vies :)))
    publikované: 13.08.2007 16:54:59 | autor: TPnetopier (e-mail, web, autorizovaný)
  4. a aké to bolo?
    nebál si sa? nemal si iné očakaávania? aleboooo zmenilo sa niečo po osobnom stretnutí? no šak prezraaaď ;) ja mám zo stretnutí trošku obavy a tak premýšľam nad tým, či to ešte zopáknem, aj keď mi to vyšlo tak 50:50...
    publikované: 13.08.2007 16:57:39 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  5. co sa tyka blogerov, s niektorymi by som sa rada stretla
    aj s tebou dia, no zvolila by som istotne neutralnu podu.

    co sa tyka zoznamovania, za ucelom vztahu/kamaratstva na zoznamkach, uz som sa parkrat stretla. je to take, nic zle sa nestalo ani raz, len to potom chodi ako pri normalnych vztahoch, ty sa jemu pacis, on tebe nie .....
    publikované: 13.08.2007 17:12:26 | autor: hviera (e-mail, web, autorizovaný)
  6. ja som bola striktne proti stretkam z virtualu..
    pak som poľavila..

    stretla som sa 3x,ale nič sa na vzťahoch nezmenilo..A vždy to bolo,ked som mala cestu okolo..)))..Raz dokonca nečakane..)))))))
    Nestretla by som sa s hocikym..ale..stretla by som sa..)))
    publikované: 13.08.2007 17:14:46 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  7. ja som sa tiez stretol...
    a som tu...aha, nic mi nechyba...ale nie je stretnutie ako stretnutie :)))
    publikované: 13.08.2007 17:28:55 | autor: believer (e-mail, web, autorizovaný)
  8. Vierka, ME dík :)
    Vierka, aj ja by som sa rada stretla :) len mi potom vždy blikne výstražné svetielko, niekedy až príliš dôverujem ľuďom a neočakávam od nich nič zlé :/ asi aj vďaka tomu, že sa mi zatiaľ nič zlé nestalo ;) a potom si to komplikujem obavami z toho, ako to dopadne...

    ME :) to je fajn, máš asi len dobré skúsenosti, tak nech ti to vydrží ;)

    a čo keby ste boli zadané? boli by ste v stretnutiach a nadväzovaní priateľstiev opatrnejšie?
    publikované: 13.08.2007 17:29:37 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  9. believer, ako si to myslel?
    že nie je stretnutie ako stretnutie?
    publikované: 13.08.2007 17:30:40 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  10. nestretávam sa často :-)
    o jednom vieš, aj ako dopadlo :-)
    a ďalšie bude už vo švrtok, snáď
    a báť sa, to nie je to pravé slovo, záleží s kým sa idem stretnúť a ... atď , atď. :-)
    a pozdravuj :-))
    publikované: 13.08.2007 17:34:48 | autor: kaktus (e-mail, web, neautorizovaný)
  11. dionea
    no nic genialne v tom nie je, myslel som to tak, ze tie stretka netove mozu byt rozne ,su stretka miestností, stretka priatelske, stretka zalubene...a potom este moze do toho prist ako si ty pisala to, ze jeden sa druhemu zapaci, druhy prvemu nie, je sklamanie, neistota, rozpaky...ale fajn stretka su fajn :)))
    publikované: 13.08.2007 17:42:03 | autor: believer (e-mail, web, autorizovaný)
  12. hmm...
    aj ja som sa stretla :)
    s dost vela ludmi, ale to bolo skor take nahodne... teda, akoze... nie vzdy :)
    ked to tak setko zratam... hmmmm, tak.. hmm... päť kusov :)

    a tiez suhlasim s tym, ze nieje stretnutie ako stretnutie... niekto sa stretava s tym, ze sa ce spoznat s niekym koho postupom casu zbali... tak to sa u mna neda povedat napr,. ked som sa stretla s jednou babenkou... (s ktorej bratom teraz ehm... nahodne chodim :D)
    alebo ked som sa stretla s jednym haluzakom ze akoze "pracovne" :D :D :D toho som tiez zbalit nechcela O:-) ;-) :-P

    no... blby komentar, no a co :)))))))))
    publikované: 13.08.2007 17:42:50 | autor: akynka (e-mail, web, neautorizovaný)
  13. kaktus :)) koho mám pozdravovať xi?
    jj, záleží aj "s kým" a že tiež pozdravujem ;) nech Vám vo štvrtok svíci sluníčko...

    asi je iné, keď sa máme stretnúť s niekým, ku komu cítime viac ako priateľstvo a dúfame, že z toho niečo bude...a odlišné, ak to majú byť priatelia...ale mne záleží aj na nich...takže nikto v tom žiadny problém nevidí?
    publikované: 13.08.2007 17:47:13 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  14. vidi...
    moji rodicia :D :D :D :D :D :D :D
    publikované: 13.08.2007 17:48:03 | autor: akynka (e-mail, web, neautorizovaný)
  15. akynka ;)
    supis komentár, dík...veď to, čo ak tie očakávania nie sú rovnaké :)
    môže ísť dokonca aj o také mix stretnutie, kedy jeden hľadá priateľa a ten druhý tajne dúfa, že niečo viac bude :))) complicated

    a believerko dík za vysvetlenie :) nech sú len tie fajn stretká ;)
    publikované: 13.08.2007 17:52:11 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  16. Noo..
    Ja som sa s pár ľuďmi stretla, a tiež v dosť nedávnej dobe s jedným týpkom... hmm boli sme obojstranne na seba zvedavý, lebo sme dosť intenzívne písali... no stretko nedopadlo nič moc, veľké očakávania a potom nebolo nejak o čom hovoriť. Taká virtuálna deformácia, cez chat to ide, v reály nie.
    publikované: 13.08.2007 17:53:05 | autor: Neko (e-mail, web, autorizovaný)
  17. veru Neko,
    mne sa stalo tiež niečo podobné...nerada sa počúvam :/
    publikované: 13.08.2007 17:58:40 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  18. stretko bolo super a urcite ho
    zopakneme, prave sa snazim zorganizovat Blava blogo stretko, tak dufam ze sa podari :)
    publikované: 13.08.2007 17:59:44 | autor: TPnetopier (e-mail, web, autorizovaný)
  19. juuj a na akynku
    nemozem zabudnut, teda i na pana teideho tiez nie :))) super ludia nazivo :)
    publikované: 13.08.2007 18:01:53 | autor: TPnetopier (e-mail, web, autorizovaný)
  20. :))
    tak nech sa podarí ;) tfuj tfuj tfuj
    publikované: 13.08.2007 18:08:28 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  21. dionea... no a teraz si ma
    celeho zaplula :)))
    publikované: 13.08.2007 18:10:48 | autor: TPnetopier (e-mail, web, autorizovaný)
  22. :D ale to sú šťastné banánové pľuvance ;))
    publikované: 13.08.2007 18:12:21 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  23. dionea... bananove pluvance?
    a este k tomu stastne? :))) tak daj, este ma oplul, opluvaj ma celeho :))
    publikované: 13.08.2007 18:19:02 | autor: TPnetopier (e-mail, web, autorizovaný)
  24. stretnúť či nestretnúť
    ja som sa párkrát stretla, a viac-menej to bolo uplne v pohode, dokonca sme sa stretli druhy, tretí ... krát.
    Mám dokonca kamarátku, s ktorou sme sa zoznamili uplne nahodou na nete, a bola u nas na Slovensku (je z CR) na dovolenku. Mám kamaráta v Prahe, u ktoreho som bola na navstevu a nase prve stretnutie face to face bolo velmi mile. Nebol to žiaden uchýl, neznasílnil ma, neokradol a nenechal nahú stať na stanici, práve naopak, bolo o mna 100% postarané.
    V podstate ja nemam zlu skusenost, ale veľmi rozmýšľam s kým sa stretnem a s kým nie.
    Som vyberavá, no čo už ...
    publikované: 13.08.2007 18:19:33 | autor: kacenka (e-mail, web, autorizovaný)
  25. no, povedzme ze som akosi nastavena tak,
    ze s ludmi z netu sa v zasade stretavam standardne - a mnohi z nich prerastli do priatelstiev, kde akosi nerozlisujem sposob, akym sme sa zrazili (net, skola, praca), ak je o com :)

    ale, aj ked mam zopar trvanlivych enetovych priatelstiev ktore prerazili v real life vztahy (kamaratske), mozno paradoxne som sa s nimi zoznamila tak, ze cielom (asi oboch stran) nebolo ziadne zoznamovanie, hladanie si kamaratov a pod .. jednoducho sme sa zrazili na portaloch, forach, kde nas spojil spolocny zaujem ..
    publikované: 13.08.2007 18:30:05 | autor: bv (e-mail, web, neautorizovaný)
  26. Típí a kačenka :))
    Típí tfuj, tfuj, tfuuuuuuj bani bani :))) no šťastné, aby sa stretko podarilo a banánové, bo som práve jeden schrúmala, teda ďasnami pomliaždila :))) ale ak chceš, aj nejaké hroznové môž byť xi xi...

    kačenka ahoooj :) a to si cestovala za ním až do Prahy? alebo to bolo popri niečom inom? a tiež by som sa nestretla s hocikým :) len nikdy nevieš...no zdá sa, že na to nik ani nepomyslel...asi preto, že si ľudí vyberáme a veríme svojmu úsudku :)
    publikované: 13.08.2007 18:30:38 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  27. mmmm BV vidíš :)
    aj spoločný záujem môže byť jedným z dôvodov...prečo sa stretnúť :)
    publikované: 13.08.2007 18:36:34 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  28. diuška
    v podstate som chcela vidiet Prahu ... ja som ho vlastne zneuzila - potrebovala som, aby si tam o mna niekto postaral ;)))) ... takze som mala zadarmo ubytovanie, stravu a sprievodcu ;)))))
    Ale písali (a stále si píšeme) sme si už 2 roky a vedela som o nom (nie len od neho), že je to dobrák od kosti.
    A mám pozvanie aj na 2x, len akosi času niet ...
    publikované: 13.08.2007 18:37:30 | autor: kacenka (e-mail, web, autorizovaný)
  29. Dia..ja sa stretla ako zadana..))))
    a stretla som sa s niekym,kde bolo viac,ako priatelstvo..
    teda..intimne priatelstvo..)))))))))

    a...fasa....aj ked...len na tom stretku..))))))))))
    publikované: 13.08.2007 18:46:28 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  30. hmmm ME,
    "len"? asi som nechápavá, ale nerozumiem :) a tvoj drahý s tým nemal problém?
    publikované: 13.08.2007 18:49:56 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  31. suhlasim, ze je rozdiel v ocakavaniach
    ak by som sa mala tuto s niekym od vas, asi by som isla do toho aj ako zadana, lebo som sem neprisla hladat vztah, ale.... preco vlastne? :D
    publikované: 13.08.2007 18:50:15 | autor: hviera (e-mail, web, autorizovaný)
  32. asi je to len o tych ocakavaniach,
    a ak nie su take, ako clovek ocakava, tak je potom z toho stretnutia aj sklamany ... ak niekto ocakava, ze sa stretne s vysnivanym princom, ktory vypisoval sladke recicky a je to v podstate len "obycajny" chalan, ktory nepricvalal na koni ...
    ak ide o stretnutie s niekym, s kym dookola tocite o najnovsom Poterovi, a idete spolu do kina na najnovsi diel, tak je asi o com ... myslim, hm...
    publikované: 13.08.2007 18:56:52 | autor: kacenka (e-mail, web, autorizovaný)
  33. banan a hrozno
    mam rad... ale k hroznu by som poprosil dobry syr... spravim si z toho take hroznovosyrove jednohubky :) mnam
    publikované: 13.08.2007 19:01:45 | autor: TPnetopier (e-mail, web, autorizovaný)
  34. jj kačenka, Vierka :)
    ja sa na ľudí, ktorých chcem stretnúť teším :) očakávam, že stretnem to, čo som v nich spoznala a to nemusia byť extrémne vtipní alebo pohotoví, nestaviam si vzdušné zámky...len mám občas obavy, že si ich stavajú oni...a keď si zadaná, aj keď nejde o nič, je to omnoho problematickejšie :/ najmä, ak máš čo i len trošku žiarlivého priateľa a to nemusí ísť o intímne priateľstvá ;)
    publikované: 13.08.2007 19:06:13 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  35. Típí joj,
    zase som vyhladla, ty mi teda robíš chute, len syr nemôžem :/ mmm a skúšal si už nivu s jablkom? :))) tiež ako jednohubky, ale ak nemáš rád nivu...tak ništ
    publikované: 13.08.2007 19:08:11 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  36. ved to Dia..že drahý s tým problém mal..)))
    on ma problem aj s tým,že si tu píšem s "cudzími" ludmi..)))
    napríklad..)))))))))))
    publikované: 13.08.2007 19:09:46 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  37. a niva nie je
    syr? musim sa priznat, ze nivu som este nejedol, teda jedol som ju ale iba na pizze... preco nemozes syr?
    publikované: 13.08.2007 19:16:05 | autor: TPnetopier (e-mail, web, autorizovaný)
  38. ME :)
    asi máme spoločného priateľa ;))) ale celkom mu rozumiem, no u mňa to neboli intímne priateľstvá...a tak, stretnutia nie sú u mňa úplne samozrejmé a jednoduché záležitosti, bohužiaľ :/
    publikované: 13.08.2007 19:16:23 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  39. syry milujem :))
    len teraz sa mučím ovocím a zeleninou, tak preto nemôôôžem...dokonca aj olomoucké syrečky mám rada ach, až mi slza vyšla :))) a niva s jablkom je podľa mňa božská :P alebo pomazánka na hrianky niva+maslo+cesnak mňamky :)))
    publikované: 13.08.2007 19:20:16 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  40. žiarlivosť je blbá vlastnosť
    a mám aj ja ... ble ...
    diauška, prečo bohužiaľ, možno vďakabohu, možno to tak malo byť ...
    publikované: 13.08.2007 19:22:03 | autor: kacenka (e-mail, web, autorizovaný)
  41. Dia..ani u mna to nebolo jednoduche..ale prirodzene..
    priznám sa..očakavala som,že realne stretko nam obom umožni pochopiť,že to,čo beži vo virtuále je len ilúzia..no bohužial..či bohuvdaka?..sympatie pokračovali aj v reale..Sme stále priatelia..

    ale môj drahy pre priatelov nema pochopko..asi preto,že ich sam nema..)))
    publikované: 13.08.2007 19:22:33 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  42. ale som aj rada, že
    si ma chráni :) a tiež nemá iných priateľov (ani potrebu mať nejakých)...asi by som rovnako žiarlila aj ja...takže ME zase trefa do čierneho :) na druhej strane cítim potrebu komunikovať aj s inými ľuďmi, aj mužmi a robí mi to radosť :) ale pravdupovediac ME, na tvojom mieste by som bola asi dosť zmätená ;)
    publikované: 13.08.2007 19:41:57 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  43. zmätená prečo?..ja som komunikatívny živel..spontánny..)))
    jedne z tých pár ludí,ktých som stretla, ma ťahal na stretko viac ako 3 roky..)))..a ja nie a nie..Raz som mu z ničoho nič zavolala: Som v Sielnici..Nalož s touto informaciou,ako chceš..))))"..a on..kedže bol zo ZV,tak došiel..a pohoda..))))
    publikované: 13.08.2007 19:55:27 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  44. Dia - aj ja som mala stretnutia...
    Osvedčilo sa mi, nevkladať do toho stretnutia príliš veľké nádeje a hlavne neidealizovať si toho kto má na stretnutie prísť. Ja zámerne na svoju adresu napíšem také zveličenia, aby možno čakal horšie ako príde. Potom sú dotyční možno aj milo prekvapení, že to nie je až také hrozné. Stretávanie sa s priateľmi ako takými je už iná kapitola. Uvažovať o stretnutí po virtuálnej komunikácii je dobre hlavne vtedy, keď obom ide o následné stretávanie sa. Ak to má byť iba preto: "pozrime sa na seba a aj tak si budeme ďalej iba písať " to je zbytočné. Stratí to svoje čaro ilúzie... a už to nikdy nebude ako predtým.
    publikované: 13.08.2007 19:58:59 | autor: marthabielska (e-mail, web, autorizovaný)
  45. tak to je naozaj dosť dlho :)
    tri roky...a v podstate to môže byť celkom príjemné, ak to máš urovnané v hlave i srdci :)
    publikované: 13.08.2007 20:01:34 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  46. Marti :)
    vystihla si to, čo som si aj myslela...žiadne vzdušné zámky, ako bolo písané vyššie, skôr zveličovať a neidealizovať si človeka... a veru, bojím sa aj straty čara ilúzie a toho, že sa niečo zmení...
    publikované: 13.08.2007 20:09:28 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  47. ja to vyrovnane mam...len manžela by som o tom asi ťažko presviedčala..
    ale..pochop..v Ríme byť..a pápeža nevidieť?..)))))
    publikované: 13.08.2007 20:11:47 | autor: MissEllie (e-mail, web, autorizovaný)
  48. :))) ja som bola a nevidela som
    skrýval sa...ale to ten pravý
    publikované: 13.08.2007 20:13:08 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  49. ahoj dia
    Tak ja som sa stretla raz a dopadlo to podla mna v pohode, ale chalan bol trocha nervozny. Pritom este v ten den po stretnuti, ked sme sa opat stretli na nete, uz bol v pohode. Asi som ho zoci voci zneistila alebo co. Inak by som nemala problem sa stretnut, ale pre istotu by som zvolila zaludnene miesto. Takze je to tak ako si pisala, ludia su akysi otvorenejsie ked komunikuju cez net, ved v mnohym pripadoch aj bloguju, nie:)? bru noc:)
    publikované: 13.08.2007 23:04:21 | autor: svetluska (e-mail, web, autorizovaný)
  50. Virtualita = zbabelost ?
    Ak dlhodobo komunikuješ s niekym na NET.e, mala by si dokázať odhadnúť o čo mu ide. Ak je to muž, v tvojom prípade, asi by bolo dosť problematické do toho zaťahovať manžela. Treba sa vžiť do jeho (manželovej) situacie (obáv), o čom si moja žena písala s tým chlapom, aké intýmnosti vie... no a muži sú ješitný. Vôbec by som o stretnutí neuvažoval.
    publikované: 13.08.2007 23:06:41 | autor: atos (e-mail, web, neautorizovaný)
  51. ajoj blogeri :) svetluška a atos
    svetluška, zdá sa, že skoro nikto z tých, čo mi sem dnes písali, nie sú pri stretnutiach nervózni...ja sa snažím uvoľňovať atmosféru humorom a to nielen pri takýchto stretnutiach a tiež som trošku nervózna, ale inak nemám problém komunikovať :) druhý kamarát, s ktorým som sa stretla bol skvelý :) ale len kamarát, predtým aj potom...snažím sa byť vo virtualite taká, aká som aj v reále, no to by vedeli posúdiť len ľudia, ktorí ma poznajú osobne...

    atos :) ešte manžela nemám, ale to na veci nič nemení, mám priateľa, snúbenca, moji kamaráti to vedia...som rada, že si sem napísal, pretože máš iný názor...priateľa (manžela) by som s intímnym priateľom asi nezoznamovala, nezniesol by to a nechcela by som ho raniť....no ja som mala na mysli skôr bežných kamarátov, s nimi sa o intímnostiach nerozprávam, aj keď som dosť otvorená akejkoľvek téme :)

    všetkým srdečne ďakujem za komentáre a prajem dobrú nôcku ;)
    publikované: 13.08.2007 23:41:34 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  52. Intímny priateľ
    ... ďakujem za odpoved..., asi som trochu nepozorne čítal, ale, ak tvoj priateľ vie o čom si píšete nevidím dôvod prečo by sa mal brániť stretnutiu. Navyše ty si ho na to stretnutie pozvala, ja by som šiel. Treba ľudí spoznávať - komunikovať.
    publikované: 13.08.2007 23:57:16 | autor: atos (e-mail, web, neautorizovaný)
  53. Martha 3D
    ...ale potom to dá tretí rozmer... človek musí ničo stratiť aby mohol niečo nové získať...
    publikované: 14.08.2007 00:01:51 | autor: atos (e-mail, web, neautorizovaný)
  54. ATOS - s radosťou stratím ilúzie, ak získam priateľa...
    Lenže nie vždy to tak funguje. Ak nastúpi rozčarovanie z jednej alebo druhej strany, tak potom zbohom vzácne písmenká. A ak práve ja mám byť tá, ktorá by nepocítila povestné iskrenie (na rozdiel od druhej strany), tak potom mám "stratu" dvojnásobnú.
    publikované: 14.08.2007 06:19:33 | autor: marthabielska (e-mail, web, autorizovaný)
  55. je to tak ako napisala martha
    ak do toho stretnutia pojdes s tym, ze nebudes mat ziadne ocakavania... potom mozes byt len prijemne prekvapena
    publikované: 14.08.2007 08:02:31 | autor: But(t)wiser (e-mail, web, neautorizovaný)
  56. Zaujímalo by ma...
    čo by povedal tvoj "maco" na stretko so mnou :P Tamto stretnutie ti možno povolil, ale keby vedel, že má prísť taký šarmantný, inteligentný, vtipný, pohotový a skromný fešák ako ja, neviem či by súhlasil :D
    Ale teraz vážne, poviem ti (vám) tajomstvo (len ho nikomu nesmiete povedať) - ak ja niekoho spoznám virtuálne a mám pocit, že je to dobrý človek, tak mu (jej) dôverujem a nemám dôvod pochybovať. Skôr rozmýšľam nad tým, že sa čudujem tej osobe, ako môže veriť mne, však ma nepozná.
    Ale oklamať nás môže "hmotný" rovnako ako virtuálny priateľ, nie je v tom rozdiel.
    Tiež som sa stretol s pár pôvodne virtuálnymi známosťami a bol som prekvapený (čiže som si ich predstavoval inak), ale nie sklamaný. Sklamaný by som mohol byť povahou toho človeka a práve vďaka virtuálnej známosti tých ľudí poznám veľmi dobre.
    A dôverujem im, asi ako tebe Dia :) Myslím, že po tom všetkom čo o sebe vieme je to normálne kamarátstvo. Dúfam, že to je vzájomné :)
    publikované: 15.08.2007 02:28:19 | autor: shaggy (e-mail, web, autorizovaný)
  57. :D
    no shagguliak, takto ma rozosmievať...maco by sa najskôr spýtal: "To ten, čo mi tak skritizoval stránky???" a potom: "Ani náhodou" :D tiež sa teším nášmu normálnemu kamarátstvu ;) a nebála by som sa s tebou stretnúť, pretože by asi nik nedokázal predstierať charakter a čestnosť, zmysel pre spravodlivosť a dobroprajnosť v jednom, ktoré v tebe poznám :) a tak sa nečuduj, že ti verím, len či to nie je priveľa tajomstiev naraz :))
    publikované: 15.08.2007 10:53:57 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  58. kávu v spoločnosti dámy
    si vychutnám :)
    publikované: 15.08.2007 18:37:59 | autor: teide (e-mail, web, autorizovaný)
  59. ja pijem kávu horúcu,
    to dlho netrvá :))
    publikované: 15.08.2007 18:45:40 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  60. Ty vieš potešiť :)
    Len škoda, že na tie moje kladné vlastnosti, ktoré ževraj vo mne spoznávaš moc ženy neletia :P (dokonca to nestačí ani na udržanie dôležitej osoby...).
    A tvoj maco by sa určite tiež rád so mnou stretol, možno by sa to zvrhlo v akčnú diskusiu na tému jeho stránky a moje komentáre k nim :D
    publikované: 15.08.2007 18:50:22 | autor: shaggy (e-mail, web, autorizovaný)
  61. :D o tom nepochybujem,
    nakoniec by ste ma odtlačili niekam nabok a zabudli na mňa :))) ale aj tak by som sa tešila, že sa zabávate, a potom by som si vyšla do mesta a blúúúdila a blúúúdila a natrafila na joffratka s rossom :)) a hmmm shaggy, to najkrajšie vraj na povrchu nevidno, aj keď, zo mňa to priam srší :D :X
    publikované: 15.08.2007 18:54:38 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  62. ja si ku káve objednám pivo
    takže dáma musí vydržať :)
    publikované: 15.08.2007 19:32:14 | autor: teide (e-mail, web, autorizovaný)
  63. mmmm :)
    no, potom si aj ona niečo objedná, aby nemusela len tak čakať...na sucho :)
    publikované: 15.08.2007 19:35:34 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  64. Múdro diuška
    áno,dáma si tiež niečo objedná..asi ľadový čaj..ten je dobrý na ladviny a nemusí tak často chodiť lulinkať :)
    publikované: 15.08.2007 19:38:17 | autor: teide (e-mail, web, autorizovaný)
  65. ojoj :)
    ja chodím často, po hocičom xi, ale ak by to pánovi vadilo, tak zadržím a budem sa usmievať :))
    publikované: 15.08.2007 19:41:27 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  66. pánovi by to nevadilo
    ba naopak,pri každom lulinkovaní by objednal pivko a pre dámu..hm hm,napr Sangriu..tá sa hodí k popolavým vláskom :))
    publikované: 15.08.2007 19:44:02 | autor: teide (e-mail, web, autorizovaný)
  67. Dia - vieš, že ja "zbožňujem" tajomstvá, takže mohla by si jedno verejné ...
    tajomstvo poslať až ku mne. Až teraz "zíram", že Tvoj Maco má svoju stránku. Tak ako? Prezradíš ktorú? Môžeš mi poslať poslíčka na moju autorskú adresu, ak chceš...
    publikované: 15.08.2007 19:45:47 | autor: marthabielska (e-mail, web, autorizovaný)
  68. môže byť :)
    aj keď dáma veľa mokov nepozná, potešilo by ju to :) a pripila by na zdravie milej spoločnosti :)
    publikované: 15.08.2007 19:47:26 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  69. už sa stalo :)
    publikované: 15.08.2007 19:52:17 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  70. Dia - si mi pomohla... veď to nejde otvoriť
    ?????????????
    publikované: 15.08.2007 20:09:42 | autor: marthabielska (e-mail, web, autorizovaný)
  71. Uf uf ....
    este,ze som tak daleko aspon nikoho nevystrasim :-)
    publikované: 15.08.2007 20:26:54 | autor: Always (e-mail, web, autorizovaný)
  72. Stretnut, jasne ze stretnut
    hmpf, co je toto za otazku?
    publikované: 15.08.2007 20:33:24 | autor: Rosscek (e-mail, web, neautorizovaný)
  73. aku stranku
    ma tvoj maco?
    publikované: 16.08.2007 09:46:05 | autor: hviera (e-mail, web, autorizovaný)
  74. :)) Vierka
    má takú normálnu, pracovnú :)) chceš ju aj ty vidieť? robí školské stránky a baví ho programovanie a robenie stránok, aj keď sa len učí :)
    publikované: 16.08.2007 09:50:27 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  75. Ivanko, Rossík :)
    Ivanušo! ty puk, šak len môžeme ľutovať, že nás tu "nestrašíš" ;(

    Rossuľo, ako si to myslel? šiel by si? :)
    publikované: 16.08.2007 09:52:17 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  76. aaano, dia,
    som zvedava :)
    bavi ho programovanie? tvoj maco je teda informatik?
    publikované: 16.08.2007 10:12:44 | autor: hviera (e-mail, web, autorizovaný)
  77. ak mozem
    zopar viet...Pred par tyzdnami som sa prihlasila na jednu zoznamku. Zvedavost, ci sa niekto ozve, bola velka...Ozvalo sa dost ludkov a ozyvaju sa dalsi. Zaujimave je to, ze ma oslovilo pomerne vela muzov, s ktorymi mame podobne zmyslanie. Lenze...su medzi nimi zenati, co sa mi nezda celkom fer, mam rada vo vztahoch, aj ked len kamaratskych, ci priatelskych, cisty stol adalsi problem je ich vyska. Neviem, cimto je, ale vsetko/takmer/su drobcekovia. napriek tomu, s dvomi, s ktorymi sa mi dobre rozprava, som sa uz stretla. Bolo to celkom prijemne, piseme a volame si dalej. Lenze, to su kamarati...Horsie je, ked ide clovek na stretutie s niekym, s kym to cez obrazovku iskri, s ktorym sa zda, ze by to mohlo byt ono. Potom sa stretnete a ono to nie je. Ale o tom je zivot. Kto nic nerobi, nic nepokazi, kto neskusa znova a znova hladat, nenajde. Ved uz ani pece nie su, kde potom sediet a cakat? Tusim prestanem na blogy chodit, som tu len siesty den, ale tolko sympatickych chlapcov sem pise, ze by som ich vsetkych rada citala, videla, pocula... Fnuk.
    publikované: 17.08.2007 09:15:31 | autor: hanka (e-mail, web, neautorizovaný)
  78. Diuska
    vidim,ze este nemas nocne mory :-)) tak sa radsej ani tym netrap,ze tam nie som,len co zmastim nejake pismena k fotkam tak tam uz budem.
    publikované: 20.08.2007 17:15:56 | autor: Always (e-mail, web, autorizovaný)
  79. ale Ivanko...
    netrápim, no živý človek je predsalen viac ako písmenká a fotky, no vďaka nim ťa spoznávame a menej nám tu chýbaš, tak šup sem s nimi ;)

    hanka, cítim to isté (o tej sympatii k blogu a ľuďom), a je fajn, že ich môžeme spoznať aspoň takto, nie? držím palce, si odvážne a trpezlivé žieňa ;) ak nič iné, zostnú spriaznené duše na diaľku a príjemné spomienky, nie?
    publikované: 20.08.2007 17:30:44 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  80. Stretnutia
    Ja mam tiez par skusenosti s takymi strentutiami s ludmi s chatu. Pomer dobra:zla je asi tak 50:50. V zasade proti tomu nic nemam, stretnut sa s niekym, koho poznam iba podla jeho reci. Rozhodne by som si ale nehladal priatelku, tak ze sa s nou najprv bavim cez chat a potom ze si dame skutocne rande. :-) Mozno aj preto, ze na chat-e mi to ide nejak lepsie ako v reale z ust. :-(( Ale zazil som uz aj to sklamanie, ked na chat-e bola dotycna skvela, ale v reale ma jendoducho nepritahovala, aj ked nebola nejak skareda.
    publikované: 21.08.2007 22:53:42 | autor: marsal (e-mail, web, neautorizovaný)
  81. Posnazim sa Diuska
    s tymi pismenkami len ked nejako ma muza nekope :-(
    publikované: 24.08.2007 14:01:31 | autor: Always (e-mail, web, autorizovaný)
  82. ;) Ivanko
    počkáme si, keď bude :) alebo ťa kopnem sama :))
    publikované: 24.08.2007 14:47:39 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  83. :-)
    diuska tak kopni bo taky kop od krasnej Diusky je urcite inspirujuci :-) len sa netraf .... ved vies kam
    publikované: 26.08.2007 02:19:49 | autor: Always (e-mail, web, autorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014