dionea

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Obyčajná žena...

Pozrite sa vedľa seba...lepšie....no taaaak, stojí si tam len tak, možno ide z práce, alebo sa práve do nej chystá, možno má stretnutie s kamoškami v meste, alebo ide na nákupy...

              

     Pýtate sa, aká je obyčajná žena a že vraj takú nepoznáte? Naozaj veľmi milé, najmä od takých „obyčajných“ chlapov, ako ste Vy xi xi...možno moje postrehy nevystihnú pohľad na „obyčajnú“ ženu, ale aspoň sa pokúsim hm hm, takže:

 
  • Často sa vymyká mieram 90-60-90, nemá na sebe tony mejkapu, čo neznamená, že nie je pekná, pretože každá žena by sa pod rukami stylistov a vizážistov premenila na nadsamicu z titulky časopisu, alebo aspoň vyzerala dobre.  A niekedy práve vďaka nim máva komplexy zo seba samej.

 

  • Nikomu nedokazuje (a ani sa jej nechce), že je fajn, inteligentná a lepšia ako niektorí muži, pretože, ak sa lepšie prizriete, zistíte, že je zaujímavá, aj keď sa o to nesnaží, a to práve tým, že Vám povie, čo si myslí bez vedľajších úmyslov, pokrytectva a niekedy dokonca aj múdro a vtipne. A keď si to uvedomí aj ona, tak je to tiež skvelé, pretože vie, že ju majú ľudia radi kvôli tomu, aká naozaj je.
 
  •  Nechce myslieť ani na to, čo jej povie muž, keď si dá dole podprsenku, pretože má väčšie prsia (či jej ovisnú alebo nie), či sú dosť pružné, veľké, tvrdé a či sa mu bude páčiť jej zadok, či má dosť dlhé nohy a ploché bruško, plné pery, malé ušká a nos, dosť dlhé vlasy a neskutočne modré oči, teda ak práve nevyzerá ako žena z plagátu či bilbordu.
 
  • Stará sa o Vás a možno Vám aj navarí, vyperie, vyžehlí, poupratuje a niektorí z Vás si dáte radšej rybací šalát, svoje veci (ponožky, slipy) hodíte na zem a narobíte neporiadok a možno jej aj poviete, aby neupratovala ako šialená, že nemusí, no ona to aj tak urobí. A navyše Vám aj napečie chutný koláčik a nechce za to nič, len aby ste ju milovali.
 
  • Chce pohladiť, schúliť sa vo Vašom náručí, maznať a láskať sa ako mačiatko, steny sa nemusia triasť, keď sa milujete a ona kričať a vzdychať ako najlepšia pornoherečka, nezvláda ani všetky čísla, po ktorých niektorí z Vás tak túžia. Keď od Vás chce, aby ste si dali dole nohavice, nemusí to hneď znamenať, že sa chce „hrať“ s Vašou mužnosťou, aj keď by Vás to iste potešilo, ona chce tie nohavice možno len vyprať.
 
  • Má svoje sny, priania, niekedy úplne obyčajné, nemusí nutne zarábať viac ako muž, veď musí stíhať toľko vecí, prečo by mala súťažiť aj s mužmi? Páči sa jej, keď jej uvoľníte miesto v autobuse, otvoríte dvere, odsuniete stoličku, usmejete sa na ňu, aj keď nie je Claudia Schifer, ale preto, že je žena. A ako žena, ktorá nie je ako milión iných žien chce byť aj obdivovaná, príťažlivá a milovaná.
 
  • Bojí sa mnohých vecí, no nechce vyzerať úplne bezbranne, niekedy nevie, čo je správne, ale chce, aby všetko fungovalo, možno všetko ani nezvláda a niekedy zabúda aj sama na seba, to hovorím o našich mamách, sú obetavé a mnohé si to ani neuvedomujú a berú to ako samozrejmosť. Sú obyčajné? Nuž, neobraciate sa za nimi, nepozeráte im na prsia a nepozývate na drink či na nudapláže.
 
  • Netrasie sa za najnovšími výstrelkami módy, možno sa najlepšie cíti v teplákoch, odmaľovaná a s obľúbenou knižkou v rukách. Je  pre ňu dosť otravné neustále vyzerať ako topmodelka, každé ráno vstávať o hodinu skôr ako muži, aby mala dokonalý mejkap, super vlasy (včas si ich zafarbila, pretože šediny sú vraj horšie ako lepra), správne oblečenie, doplnky a parfém.
 
  • Nepočíta kilojouly pri všetkom, čo zje, keď si zacvičí, určite nie preto, aby vyzerala ako metla a umierala od hladu, žila len na mrkve a vode. Byť dokonale depilovaná, mať perfektné a dlhé nechty ako Gróf Dracula, byť stále usmievavá (vie sa aj poriadne rozčertiť, nahnevať, poplakať si), voňavá a k tomu aj skvelá v práci len preto, aby sa páčila mužom a bola super ženou. To veru nie.
 
......a viac mi už nenapadá, možno obyčajná žena u niekoho vzbudzuje údiv, ale skôr si ju nikto nevšíma a ak áno, tak iba vďaka tomu, že ju pozná lepšie ako ostatní, čo sa na ňu len (ne)pozerajú. A tak si musí neustále dávať pozor, aby takou aj ostala a neustále odolávať tlakom zo všetkých strán, ktoré by ju chceli zmeniť, vylepšiť, omladiť a vydať.
 
Vaša obyčajná dionea  
 

moja každodennosť | stály odkaz

Komentáre

  1. hm, takúto (ne)dokonalú ženu chce pojať za manželku...
    každý normálny (ne)dokonalý chlap... obtiaž je v tom, že nejeden (ne)konalý chlap si túži na dôvažok obstarať aj (zdanlivú) nadsamicu z titulných strán módnych časopisov či z prítmia erotických salónov...
    dionea, vynikajúci článok, ma fakt oslovil, vysoká škola ženského nadhľadu :)
    publikované: 01.12.2006 19:53:33 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  2. o ooooo
    ďakujem....s tými nadsamicami máš pravdu, však tí chlapi raz dospejú a neraz dosť neskoro alebo vôbec...
    publikované: 01.12.2006 19:56:50 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  3. dia, kedže tento článok vznikal
    pri tvojom varení,upratovaní a čo ja viem čo ešte, jasný to dôkaz o neobyčajnosti.:)
    Neviem ktorý odstavec mám vyzdvihnúť,je to napísané bravúrne,ale to by som sa opakoval.
    publikované: 01.12.2006 20:01:49 | autor: teide (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. teide
    toto bolo pri žehlení;) a ďakujem
    publikované: 01.12.2006 20:03:29 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  5. dia, perfektný výpočet :o))
    podobné "drobnosti" som mala na mysli pred chvíľou, keď som písala koment hogovi :o))
    publikované: 01.12.2006 20:34:09 | autor: laskonka (e-mail, web, autorizovaný)
  6. mmmm
    ďakujem a to som sa bála, že sa trafím vedľa, som rada, že si sa ozvala;)
    publikované: 01.12.2006 20:36:45 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
  7. Nemáš za čo :o))
    trafila si sa veľmi presne :o))
    publikované: 01.12.2006 20:49:53 | autor: laskonka (e-mail, web, autorizovaný)
  8. Ach jaj!
    A ja som si myslela, že som niečo viac... a teraz zisťujem,že som obyčajná... :)
    publikované: 01.12.2006 21:42:59 | autor: Elen (e-mail, web, neautorizovaný)
  9. jedným slovom paráda,
    toľká kumulácia obyčajných žien na tak malom priestore a to si my, muži , ešte vyberáme:)
    publikované: 01.12.2006 21:48:58 | autor: teide (e-mail, web, neautorizovaný)
  10. Elen
    a nie si rada? mne to rozhodne nevadí:)
    publikované: 01.12.2006 21:59:56 | autor: dia (e-mail, web, neautorizovaný)
  11. teide
    tiež sa teším, že sa tie "obyčajné" žienky u mňa zastavili:)))
    publikované: 01.12.2006 22:03:34 | autor: dia (e-mail, web, neautorizovaný)
  12. Elen
    až teraz som si všimla veľavravný smajlík na konci tvojho komentu xi:)
    publikované: 01.12.2006 22:07:32 | autor: dia (e-mail, web, neautorizovaný)
  13. kazda
    obycajna zena je vynimocna svojou zenskostou a sposobom, akym ju prejavuje :) A pevne verim, ze aj ta "nadsamica" z titulnych stranok casopisov sa citi byt obycajnou a chce to iste co kazda zena. Tym padom obycajna naozaj je :)
    publikované: 02.12.2006 04:35:15 | autor: essence (e-mail, web, autorizovaný)
  14. zeny kvoli zenam
    Clanok pekny, napada ma ale par poznamok.
    Je uzka skupina muzov, ktori radi bozkavaju naruzovane usta, este uzsia ,ktori pochvalia make-up, a voebc rozoznaju, ci ma zena "rozmazane oci". Tak ako je malo muzov, ktori neboli vychovani v zenskej domacnosti, ktori by o mode mali sajn. Taktiez ich je malo, ktori tuzia aby zena zarabala viac a aby bola sexicou, lebo tolki su neusiti..Hovorit o topankach, kde spicka trci dopredu, dlhych nechtoch, neustalom upratovani.. ?
    Takze ked sa tak nad tym zamyslim, tak zeny nepodliehaju vlastne uznaniu muzov a ani ho "modernym" sposobom neoslovuju, ale zien. Ale je pravdou ze chcu obycajne zeny. Len zeny nevydrzia byt obycajne medzi obycajnymi zenami :)
    publikované: 03.12.2006 03:35:24 | autor: sygon (e-mail, web, neautorizovaný)
  15. sygon, dobrý postreh a (za seba) súhlas :)
    pokiaľ ide o imidž ženy splňujúcej očakávania a kritériá life-style časopisov, tiež myslím, že ide skôr o súperenie žien medzi sebou za viac-menej ľahostajného prizerania (väčšiny) mužov.
    publikované: 04.12.2006 15:41:58 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  16. sygon,hogo
    mozno na tom nieco bude, ale zas nie tak uplne.....
    istym sposobom to robime kvoli vam.
    rozmazane oci, asi spoznaju aj chlapi, urcite by chceli mat doma sexicu (co sa tyka topanok, a mody, suhlasim), uprava vlasov,make-upu, je ciastocne kvoli vam, aby ste si nas vsimli, lebo nie kazdy je zadany...... a niektore by sme chceli byt zadane...:)
    publikované: 04.12.2006 15:54:42 | autor: hviera (e-mail, web, autorizovaný)
  17. Vierka, za seba môžem (drsne) povedať...
    že ženské upútavky typu make-up, úprava vlasov, módne oblečenie mám takmer úplne na háku. :)
    publikované: 04.12.2006 15:57:25 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  18. tiež súhlasím
    teraz som premýšľala, kde sa to "súperenie" medzi ženami v imidži zobralo....žeby pohlavný výber nakoniec neriadili ženy, ale ich snaha byť zadané, teda muži? neviem, ale možno áno....no ja sa maľujem aj vtedy, keď sa chcem páčiť sama sebe, alebo svojmu okoliu, nielen kvôli svojmu milovanému mužíčkovi....ktovie prečo? no nehanbím a nebojím sa byť neupravená a nenamaľovaná,nechcem byť otrokom módy a perfektného vzhľadu, ktorý sa nám ponúka v časopisoch. Museli by sme ísť až ku koreňom, mýtus "perfektnej manželky a žienky domáce" sa začal už možno skôr, ale najviac bol viditeľný snáď v 50.rokoch, alebo sa mýlim? bolo spoločenským prešľapom, ak žena nebola taká, ako sa od nej očakávalo...lenže kto to od nej očakával? iné žen alebo muži?
    publikované: 04.12.2006 16:06:09 | autor: dia (e-mail, web, neautorizovaný)
  19. dia, muži sú v tom (okrem tvorcov módy :)) nevinne... ;)
    publikované: 04.12.2006 16:12:04 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  20. hogo
    čo už, keď si taký "obyčajný chlap"...veľa vecí vidíš ako my "obyčajné žienky", preto bude asi náročné hľadať odpovede...

    essence: presne toto som tvrdila aj hogovi, keď nás inšpiroval k napísaniu článku o obyčajných ženách...aj ja poznám nadsamice, ktorých prioritami nie sú výzor a feminizmus, perfekcionizmus za každú cenu, ale niekedy to aj pri nadsamiciach (prepáčte, že Vás tu tak živočíšne nazývame) už prekračuje isté hranice a žena prestáva byť ženskou:(
    publikované: 04.12.2006 16:12:59 | autor: dia (e-mail, web, neautorizovaný)
  21. no vidíš hogo
    žeby tú mašinériu nakoniec predsa len riadili muži? ženy krajšie, viac sexi, viac bezbranné, viac naivné a oveľa chudšie ako kedykoľvek predtým....médiá majú obrovskú moc, každý deň ich nasávame zo všetkých strán, či chceme alebo nie, každý z nás je ich výtvorom alebo sa im zámerne (možno nevyhnutne) vyhýbame...ale je pravda, že bez našej túžby a súhlasu byť "lepší" by to asi nešlo;)
    publikované: 04.12.2006 16:22:42 | autor: dia (e-mail, web, neautorizovaný)
  22. hm, dia, neviem, ako to bolo pred miliónmi rokov...
    ale máš asi pravdu, že dnes evolúciu (aspoň tú módnu a názorovú, mémovú) riadia médiá :)
    publikované: 04.12.2006 16:25:21 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  23. hogo,
    a co taka neoholena zienka? to by sa ti tiez pacilo?? :)
    publikované: 04.12.2006 16:35:33 | autor: hviera (e-mail, web, autorizovaný)
  24. Vierka, teraz si ma zaskočila... neoholená KDE?
    ale vlastne, je to jedno, nemám problém ani s neoholenou žienkou... mal by som mať, hm???
    publikované: 04.12.2006 16:38:30 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  25. hogo
    no, napriklad neoholena v podpazusi
    publikované: 04.12.2006 16:40:17 | autor: hviera (e-mail, web, autorizovaný)
  26. ... mmm, neoholené podpazušie milujeeemmmmmm... :)
    publikované: 04.12.2006 16:41:25 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  27. :D hogo
    ale také sa ťažko olizuje, šteklí to a aj niečo iné xi xi...pekne ste to rozbalili;) skúsme iné veci, ktoré by mohli mužom vadiť...čo sa asi tak podriadilo potrebám a túžbam muža? čo ženy robia aj napriek tomu, že po tom až tak netúžia...
    publikované: 04.12.2006 16:46:53 | autor: dia (e-mail, web, neautorizovaný)
  28. dia, a to olizovanie si vari skúšala, hm? ;)
    hogo s tým nema problema :) a milovaná žena by mi mohla aj po hlave skákať, nevadilo by mi...
    vadilo by mi vari len to, keby si robila nároky na moju slobodu, keby ma dirigovala a tlačila do vecí proti mojej vôli, keby mi robila výčitky, keby ma spochybňovala ako človeka i milenca, keby... nnno, vidím, že všeličo by predsa len sa našlo :)
    publikované: 04.12.2006 16:57:07 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  29. neverim, ze milujes neoholene podpazusie :)
    a mozno, ze teraz ti to nevadi, ale po niekolkych rokoch? inak, mas teraz priatelku? ak ano ako dlho ste spolu?
    ja som chodila s frajerom 4 roky, a po istom case, ti zacne vadit, aj to co si predtym na tom cloveku miloval (napr. neoholene podpazusie :D )
    publikované: 04.12.2006 17:06:01 | autor: hviera (e-mail, web, autorizovaný)
  30. hm, Vierka, ak ty tieto hodnotíš s odstupom 4 rokov...
    moja časová perspektíva je cca 7-krát dlhšia a dá sa riecť, že moje preferencie preveril čas :)
    publikované: 04.12.2006 17:09:57 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  31. tak potom si asi nasiel
    zenu svojho zivota..... :) k tomu gratulujem (a tisko zavidim... ;) ) . to ja este o sebe povedat nemozem..... teda muza svojho zivota :)
    publikované: 04.12.2006 17:21:07 | autor: hviera (e-mail, web, autorizovaný)
  32. Vierka, prajem ti to a viem, že muža svojho života nájdeš :)
    publikované: 04.12.2006 17:22:36 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  33. keď sa vzťah začína,
    je to o zaľúbenosti, všetci sa chceme páčiť tomu druhému a snažíme sa vari aj ustupovať zo svojich nárokov, hovorím za seba...tiež mi niektoré veci na začiatku nevadili a neskôr som si dupla a nedala siahnuť na svoju slobodu v tom, čo chcem a čo nie...a myslím, že je to vo vzťahu medzi mužom a ženou pohyblivé a verím, že hogo je v otázke podpazušia úprimný xi xi...
    publikované: 04.12.2006 17:22:36 | autor: dia (e-mail, web, neautorizovaný)
  34. ... si píš, že úprimný, a nielen v otázke podpazušia :)
    publikované: 04.12.2006 17:24:31 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  35. a keď ťa tu už máme
    takého skúseného a úprimného xi...vedel by si nám povedať, či je vôbec niečo na milovanej žene, čo by zamilovaný muž chcel zmeniť?...odpoveď je na tebe, ak nebudeš chcieť, nemusíš:)
    publikované: 04.12.2006 17:28:33 | autor: dia (e-mail, web, neautorizovaný)
  36. Vierka
    pripájam sa k hogovmu prianiu;) verím, že sa ti to podarí:)
    publikované: 04.12.2006 17:31:19 | autor: dia (e-mail, web, neautorizovaný)
  37. dia, milovanú ženu nemám potrebu meniť...
    možno preto, že za veľký dar považujem už to, že ju pre isté veci, ktorými ma zaujala a pre ktoré som si ju zamiloval, môžem a dokážem ľúbiť... ostatné beriem ako jej neoddeliteľnú a jedinečnú súčasť... som vari perfekcionistický pánboh, aby som mal túžbu milovanú ženu "vylepšovať"???
    publikované: 04.12.2006 17:33:03 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  38. naozaj pekná
    odpoveď:)))...no niektorí muži sa na takýchto bohov hrajú...možno milovať človeka (muža či ženu) iba čiastočne? napr. tú vec, ktorá ťa na ňom zaujala a inú zase nie? vari si vo svojom článku nepísal, že sa ženy snažia mužov zmeniť, prevychovať, urobiť lepšími? Čo ak si niektorí muži myslia to isté? Že môžu ženu urobiť krajšou a ženy sa vo svojej "márnivosti" (alebo si to nazvyme akokoľvek) chcú stať lepšími, krajšími? iba uvažujem, nakoniec z tohto možno vyjde, že si za to naozaj môžeme my ženy, ale ja sa nebojím priznať si pravdu....
    publikované: 04.12.2006 17:39:22 | autor: dia (e-mail, web, neautorizovaný)
  39. dia, myslím, že muži syndrómom prevychovávania...
    (takým bežným u žien) netrpia, aj keď iste existujú výnimky potvrdzujúce pravidlo...
    a láska asi nefunguje na princípe "túto tvoju časť milujem, tamtú nie"... skôr je to o tom, že ak si muž ženu pre čosi pre neho nesmierne príťažlivé zamiluje, to ostatné berie ako súčasť milovaného celku a nemedituje nad tým.
    proti túžbe žien či mužov stať sa lepšími, krajšími, dokonalejšími, ... nemám nič, no je dobré, ak táto túžba vyviera zo slobodnej vnútornej potreby, nie z vonkajšieho tlaku, z niečieho (predpokladaného) očakávania...
    publikované: 04.12.2006 17:50:56 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  40. presne
    musi to vyvierat z dotycnej osoby.....
    publikované: 04.12.2006 17:59:00 | autor: hviera (e-mail, web, autorizovaný)
  41. nemožno mi s tebou
    nesúhlasiť, možno to máme my žienky vo výbave svojej podstaty (myslím na vychovávanie), ak nejaká existuje....vyplýva teda z toho, že ak sa muž snaží meniť ženu a žena muža proti jeho vôli, ako vonkajší tlak, očakávanie, nemiluje ju (ho) naozaj, celého a bezo zvyšku, aj s chybami, vidí vôbec nejaké? Či to nemožno takto uzatvárať?
    publikované: 04.12.2006 17:59:26 | autor: dia (e-mail, web, neautorizovaný)
  42. dia, robiť nejaký univerzálny záver si netrúfam...
    no snaha meniť milovaného človeka proti jeho vôli je prinajmenšom kontraindikáciou lásky...
    publikované: 04.12.2006 18:04:20 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  43. veď to
    univerzálne závery by som nerobila pri riešení akéhokoľvek problému...a už vôbec nie vo vzťahu medzi mužom a ženou...ale človek pri uvažovaní funguje tak, že tie závery, aj keď nie definitívne, robí...niektoré ženy sa menia preto, aby sa páčili sami sebe, iné preto, aby sa páčili mužom a sú tu aj tie, čo sa nechcú meniť a najlepšia je teda zmena, ktorá vychádza z nás samých, z našej vôle....a my veríme, že ak sa meníme, chceme to sami od seba....no je to tak skutočne? bola by som spokojná sama zo sebou, ak by neexistovali veci, ktoré sa mi páčia a ktoré ma skrášľujú? alebo by som ako žena chcela vyzerať inak, lepšie? kvôli sebe? kvôli mužovi? nemusel by ma nútiť, ak by mi povedal "tak toto ti sekne drahá", možno by som sa podvedome snažila páčiť sa mu a skúšala aj iné cestičky, akými to dosiahnuť...rozhodla by som sa sama? asi áno, ale ten vonkajší tlak by tu snáď bol...niekedy sa dá človek meniť aj tak, že si to ani nevšimne....
    publikované: 04.12.2006 18:14:44 | autor: dia (e-mail, web, neautorizovaný)
  44. dia, isteže, aj v 'slobodnej vnútornej potrebe'...
    je (prakticky vždy) obsiahnutý aj nejaký tlak z vonku, no asi uznáš, že je veľký rozdiel medzi hmlisto tušeným tlakom plynúcim napr. zo snahy páčiť sa mužom/mužovi a explicitným, otvoreným tlakom konkrétneho chlapa, ktorý ti určuje, čo si máš obliekať, ako sa máš správať, čo smieš, čo nie...
    absolútna vnútorná sloboda asi neexistuje, naše (aj) slobodné vnútorné rozhodovanie vždy v nejakej podobe berie do úvahy vonkajší kontext, no nemyslím, že by to bol nejaký zásadný problém... dokonca môže byť zdrojom vnútorného uspokojenia, ak sa slobodne(?) rozhodnem pre niečo, o čom viem či predpokladám, že to poteší milovanú osobu alebo osobu, o ktorej priazeň sa uchádzam.
    publikované: 04.12.2006 18:23:42 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  45. súhlasím...dá sa povedať
    že hranice medzi vonkajším tlakom a vnútornou slobodou sa stierajú, relativizujú, ak sa dvaja milujú...možno hľadať víziu SUPER ŽENY (nadsamice) vo vzťahu dvoch milujúcich sa ľudí? alebo inak: sú naše vzťahy vo väčšine postavené na slobode, rešpekte, vzájomnej úcte alebo nie?
    publikované: 04.12.2006 18:30:50 | autor: dia (e-mail, web, neautorizovaný)
  46. dia, moja odpoveď znie: 'nie sú, no mohli a mali by byť'...
    publikované: 04.12.2006 18:32:39 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  47. ... a s tým stieraním, relativizovaním hraníc súhlasím :)
    pekne si to vyjadrila :)
    publikované: 04.12.2006 18:33:26 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  48. ďakujem hogo;)
    možno sme našli zdroj nášho problému "obyčajnej žienky", je ním vzťah dvoch ľudí, ale možno nie, ešet uvidíme....ak sú naše vzťahy postavené predovšetkým na slobode, nie sme nútené sa zásadne meniť a vylepšovať, ani mať stresy z toho, že nie sme super ženami...pretože práve takto slobodné a jedinečné sme výnimočné...rovnako ako muži:) a keďže nenapĺňame predstavu ženy nadsamice, hovoríme o sebe, že sme úplne obyčajné...
    na druhej strane sa "nadsamice" rozhodujú z vlastnej vôle, je len otázne, nakoľko chcú to vylepšovanie zo seba samých, prečo nie sú spokojné so svojim telom, ak sú pre milujúcich mužov aj tak príťažlivé a dokonalé:)
    publikované: 04.12.2006 18:47:48 | autor: dia (e-mail, web, neautorizovaný)
  49. dia, dala si peknú (predbežnú) bodku za našou debatou :)
    vďaka za príležitosť na peknú výmenu názorov s (ne)obyčajnou ženou :))
    publikované: 04.12.2006 18:53:19 | autor: hogofogo (e-mail, web, autorizovaný)
  50. oooo hogo :)))
    keby sa dalo červenať cez blog xi...uvidel by si, ďakujem, ale na peknú výmenu názorov je potrebné aspoň dvoch (ne)obyčajných ľúdí a tu sa ich stretlo okrem teba pravdaže oveľa viac....však teide, laskonka, Elen, sygon, essence a v neposlednom rade Vierka? ďakujem aj Vám za komentáre;)
    publikované: 04.12.2006 18:58:18 | autor: dia (e-mail, web, neautorizovaný)
  51. Krasne
    Krasne, akurat ze clanok by sa mal volat ZENA SNOV, lebo kde chodim tam chodim, mozno sa iba zle pozeram, ale taku dokonalu zenu aku si popisala som este nevidel. Okrem mojej mami, no tu pri hladani partnerky nejak pocitat nemozem.:} K diskusii musim dodat, ze malo ktoreho chlapa zaujme zmalovana zena, super neviem co, ja mam na nich osobne termin Plastic women, to ale neznamena, ze to ma byt smudla! Nech je radsej obycajna, prirodzena, uprimna, bez pretvarky, taka nejaka makova, do voza i do koca, ako sa hovori.
    publikované: 24.01.2007 14:37:34 | autor: ja (e-mail, web, neautorizovaný)
  52. :) "ja"
    žena snov? mmmm, asi máš pravdu (dnes sa mi akosi nechce protestovať), taká obyčajná žena je asi to, po čom túžia obyčajní chlapi....ale tých žien snov je okolo Vás naozaj dosť, keby ste len vedeli, koľko a koľko z nich túži po láske "obyčajných chlapov"...
    publikované: 24.01.2007 22:35:51 | autor: dionea (e-mail, web, autorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014